KLOL en David Icke

Aha, dus daar komt het vandaan!
Ik heb gefascineerd dat hele artikel uitgelezen. Wat een hoop flauwekul bij elkaar!!
Maar belangrijker: ik herkende veel dingen. Namelijk van Micha Kat! Hij blijkt een volgeling David Icke. Vrijwel zijn hele gedachtegoed is op dat van hem gebaseerd!
[…]
Afwijzing gedachtegoed
Voor mij is het duidelijk dat alles wat David Icke schrijft (aangenomen dat de weergave in Wikipedia correct is) onzin is. Ik hoef daar niet lang over na te denken en ik ga ook zijn boeken niet lezen.
[…]
Gelooft Micha Kat in reptilians?
[…]
Misschien deelt dan ook Micha Kat veel denkbeelden met David Icke, maar gelooft Micha Kat niet in reptilians.
Een hele troost […]

Hier het hele artikel. Maar voordat u het gaat lezen, het zijn wel 1781 woorden, dus bezint eer gij begint.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

