Omgaan met feiten

Even een staaltje van hoe Micha Kat omgaat het feiten. Hij vergist zich, maar na daarop gewezen te zijn, corrigeert hij niet. Dus: hij staat keihard en opzettelijk te liegen.

En zijn aanhang kijkt niet eens, controleert niks, ziet de leugen niet.

[…]

http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/8768/nos-ontmaskerd-als-pedo-omroep.html

[…]

Toen ik rond 10 uur in de ochtend Kats artikel las, wist ik meteen dat het gelogen was. Want ik had die ochtend zelf in bed, rustig ontwakend, naar de radio geluisterd. Ik had het bericht ook gehoord en ik wist zeker dat het woord ‘baby’s’ genoemd was.

Lees alles

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

