Op basis van wat?!

[…]

Waar gaat het dan wel om in dit stukje? Om waar zij haar stomend boze commentaar op baseert. Ik citeer dat voor de duidelijkheid nogmaals:

Ophouden met liegen en het in bescherming nemen van misdaden door Politie!! Dit is te triest en te smerig voor woorden! Dit smerige, ziekelijk beschermende en voortgaande gedrag gaat jullie de kop kosten!

[…]

Dat zijn me nogal geen aantijgingen!
Vragen en opmerkingen: (8 stuks)

[…]

[…] een mening heb ik wel. Ik vind de uitlatingen van RB een voorbeeld van wat tegenwoordig wel de verhuftering van internet wordt genoemd. Lukraak gescheld op internet dumpen tegen je favoriete haatobject, zonder feiten, zonder analyse, zonder argumentatie, zonder nuances. Heel kwalijk.

Anders gezegd: ik vind wat RB scheef smerige, ongefundeerde aantijgingen.

Of val ik door zo’n formulering zelf ten prooi aan de verhuftering?

[…]

Lees het hele artikel:
http://rudhar.com/politics/riab/2110715.htm

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

