Default andersom

Oei! Scherpe kritiek op mijn website. Dat komt toch hard aan. Neiging om meteen in de verdediging te schieten, hoewel ik zulke kritiek vaker heb gehoord, dus dan zal er wel een reden voor zijn.

[…]

Leuke humor hou ik wel van!

Dit keer kon ik er even later wel om lachen. Dat kwam ook door de bijna poëtische, stripverhaalachtige verwoording van de kritiek.

[…]

Zo, dat was dat. Nu begon ik zelfs de saaikleuren zelf wel te waarderen!

Doorbijten

Toch maar doorzetten met de echte aanpassing: het omdraaien van de default (standaardwaarde, schijn je dat in het Nederlands te moeten noemen).

[…]

Ouderwets is misschien niet goed, maar tekstlinks werken wel ook voor blinden met een brailleregel. En ik vind inhoud (content) het belangrijkste, ik besteed mijn beperkte tijd en middelen er liever aan die uit te bouwen dan dat ik de site uiterlijk ga moderniseren. Het is een keuze.

[…]

Welke toegangsmogelijkheden moet ik dan nog meer bieden om de critici tevreden te stellen?

Lees het hele stuk:
http://rudhar.com/index/coldftnl.htm

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

