Wow! Ik ben door de 300.000 heen!

(Vertaling van voorgaande Engelse artikel

Vandaag bleek mijn driemaandelijkse Alexa-ranking te zijn gestegen naar 296.412. Gisteren zat ik nog onder de 300.000. Als ik het me goed herinner was het precieze rangnummer toen 300.066.

Mijn ranking voor Nederland (het land waar ik geboren ben en nog steeds woon, ook de bakermat van de Nederlandse taal, waarin ik een steeds groter deel van mijn artikelen schrijf) is nu boven de 3000, namelijk 2821. In mijn herinnering was het gisteren iets als 2960.

[…]

Maar ik woon helemaal niet in Klazienaveen, ben er zelf nog nooit geweest, hoewel wel een paar keer in de buurt. Het is bijna 200 km van mijn woonplaats. Ik woon overigens ook niet in Amsterdam, en ik heb ook geen plannen om er ooit te gaan wonen.

[…]

Het hele artikel:
Wow! Ik ben door de 300.000 heen!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

