Sabugal

[…] Maar door bovenstaand programma moest ik er weer aan denken. Binnen een paar minuten was ik er. Niet met een supersnel vliegtuig, maar dankzij Google Streetview.

[…]

Traditioneel is de eerste stad in Portugal die je tegenkomt: Guarda. (De naam betekent schildwacht.)

[…]

Betaalbaar en comfy

Wat in Portugal een ‘residencial’ is weet ik al lang: in Porto en Lissabon heb er al een paar keer in overnacht. Het zijn kleine, eenvoudige, zeer betaalbare maar toch comfortabele hotels.

[…]

Ze hebben 10 kamers, waarvan 3 tweepersoonskamers, 2 eenpersoonskamers en 6 kamers met een tweepersoonsbed. (Dat zijn er samen 11, volgens mij, dus het klopt niet. Maar in Portugal is alles niet zo precies. Dat is juist het leuke.)

[…]

Als ik het goed begrijp is dat ook nog eens inclusief ontbijt op de kamer, want er staat “Pequeno-Almoço no quarto” en “*Pequeno-almoço incluído”!

Maar reken daar niet te vast op, dingen variëren en zijn niet altijd wat ze lijken in Portugal. Daar moet je je allemaal niet druk over maken. Dat doen de Portugezen ook niet en gelijk hebben ze.

Hier staat het hele stuk:
http://rudhar.com/toerisme/sabugal/nl.htm

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

