Vertaalproject blog “Tempo Contado”

Vertaalproject blog “Tempo Contado”

Fragment:

Ik ga zeker niet het hele weblog van J. Rentes de Carvalho vertalen. Daar heb ik ook geen tijd voor, want ik ben tegelijk met veel andere dingen bezig.

Wel ben ik van plan om af en toe, als ik weer een stukje zie, recent of ouder, dat me aanspreekt, en dat wat de taal betreft binnen mijn bereik ligt (hier bleek al dat ik nog heel wat kan leren) incidenteel een vertaling toe te voegen.

De tijd zal leren of het er uiteindelijk veel worden.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

