Ik heb wel een idee

http://rudhar.com/politics/intnlgov/kweetwel.htm

[…]

¿Raar hè?, dat programmamakers zo iemand dan niet serieus nemen en niet willen uitnodigen! Goh, wat is dat nou raar, ik snap er echt niks van. Maar niet heus.

[…]

Althans ik hou me steeds voor ogen dat mensen die niet zuiver met de waarheid omgaan, die zich wentelen in een tunnelvisie die veel erger is dan die ze andere verwijten, die zich niet willen wapenen tegen drogredenen en andere psychologische effecten die ieder mens eigen zijn; dat ook mensen die (in mijn ogen) duidelijk op pathologische wijze paranoïde zijn, zoals Micha Kat – dat zulke mensen toch op deelpunten wel degelijks gelijk zouden kunnen hebben. Maar hoeveel andere mensen, in het grote publiek, en bij media en politiek, kunnen en willen dat opbrengen?

Vrijwel niemand, vrees ik.

[…]

http://rudhar.com/politics/intnlgov/kweetwel.htm

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

