Leest allen Barracuda!

http://rudhar.com/politics/intnlgov/lsalbarc.htm

Had ik al eens verteld dat ik vaak verstandige dingen zie op het blog Barracuda? Ik denk het niet, dus dan doe ik het nu.

Het motto daar luidt: “Barracuda bestrijdt onzin- en domdenken in de (alternatieve) media met mondsnoerende logica”.

Ik zie er veel gezond verstand, nuchtere relativering en debunking als daar reden voor is. Daar hou ik van.

[…]

Toch wordt Barracuda maar heel weinig gelezen, tenminste als ik Alexa mag geloven. […] Dat kan en moet beter, mensen!

[…]

Ook een stuk kritiek op de schrijver(s) van Barracuda:

[…]

Het resultaat van de navraag van Coco Gubbels zegt in mijn ogen daarom in werkelijkheid helemaal niets. Raar dat kritische denkers als de perso(o)n(en) achter Barracuda dat niet ook inzagen. Toch in de val van de confirmation bias getrapt? Dat is heel menselijk, het kan iedereen overkomen.

http://rudhar.com/politics/intnlgov/lsalbarc.htm: Leest allen Barracuda!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

